فروش سنگ اسلب
نوشته شده توسط : sami

 فروش سنگ اسلب یکی از موارد مهمی می باشد که در هنگام ساختمان سازی باید به آن توجه داشته باشید.از سنگ اسلب معمولا در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها،سالن های بزرگ،لابی هتل ها و . . . استفاده می شود.بهتر است بدانید که ابعادی که سنگ اسلب دارد در مقایسه با تایل بسیار متفاوت می باشد.

فروش سنگ اسلب معمولا دارای زخامتی دو سانتی متری است.از سنگ اسلب معمولا برای نمای داخلی منازل، سالن های بزرگ، لابی هتل ها و ساختمان های مسکونی و تجاری و سایر اماکن از این دست استفاده می شود. ابعاد و اندازه سنگ اسلب در مقایسه به تایل خیلی متفاوت می باشد.همه سنگهای موجود در بازار مانند تراورتن، اونیکس، گرانیت، لایم استون، ترامیت، مرمریت و ترا اونیکس معمولا در برش های اسلب عرضه می شوند. فروش سنگ اسلب به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد همواره به عنوان یکی از انواع حاضر در آمار صادرت کشورمان می باشد و تقاضای بسیار زیادی در این خصوص دارد.

سنگ اسلب به کشور های مختلفی همچون عراق، استرالیا، کشورهای عربی و اروپایی صادر می شود و نیز جزو اقلام صادراتی پر تقاضای ایران می باشد. به جهت اطلاع بیشتر از قیمت بروز سنگهای اسلب و خرید این محصول از مجموعه بازرگانی زاندس می توانید هر روز با کارشناسان و مشاورین فروش این مجموعه در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید:فروش سنگ اسلب





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: